I may have lost my way now, but I haven't forgotten my way home .

jag bara älskar jullov även om det menas att jag spenaderar dubbelt så mycket pengar.
jag har gått på stan och handlat de sista julklapparna idag (:
det är julafton om tre dagar, helt sjukt!
& jag har redan snokat på mina klappar (Y)
dessutom så har jag under de senaste dagarna drabbats av millenium-febern!
jag såg den andra filmen, flickan som lekte med elden i onsdags och nu ska jag och mamma snart på bio för att se luftslottet som sprängdes -
jag tror att den 'är jäkligt bra!

& jag har lyssnat på grymt mycket musik idag, det är så mysigt!
så här kan ni så ta del av min spotify-lista ;

the best .


puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0