en julig känsla .

nu kan ni få höra en dialog som pågår i mitt huvud just nu ;
-madde, du måste plugga mer historia!
-ja, jag vet. jag ska bara ta lite kort först.
-madde, historian, NU!
-mm just det. jag ska bara skriva ett inlägg i bloggen.
-MADDDDEE NUUUUU!!!
-jaja men jag ska ju!

ungefär där är vi nu.
det är alltid så lätt att hitta på en massa annat onödigt och oviktigt att göra istället för att prioritera de viktigaste?
kan det vara så att det viktigaste alltid är tråkigast?
hmhh.
men vi får nog slå fast vid att jag måste plugga mer historia och det är nu -

men här kan ni få ett resultat av en något oviktig fotosession som ägde runt för ett x antal minuter sen .



åh.
nu börjar även julkänslan komma hem till mig .


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0